2023. július 5., szerda

Lázár Bence András: eső nélkül

Egy kerülőút: ablakok és komoly
kapualjak nélkül. Mert te ebben
vagy a legjobb. Mint egy vihar,
eső nélkül.

De könnyebb lenne kikerülni
téged. Úgy, ahogy vagy. Így.
Eső nélkül. Hiszen az ablakokban
én is tükröződőm, hiszen a kapualjakban
én is ott vagyok.

Könnyű lenne kikerülni téged.
Úgy, ahogy vagy. Így. Mert te
ebben vagy a legjobb. Elhallgatni.
Kimondani. Újra elhallgatni.

Egy kerülőút:
lábnyomok és suttogások nélkül.

Én meg abban. Hogy ablakot török
szilánkjaira, hogy kapualjat
képzelek otthonnak. Hogy kiállok
egy teraszra, és elhiszem, hogy
most vihar van, eső nélkül.

De aztán egy bekötőút, egy késődélután,
aztán a nagy hallgatásban, aztán egészen
nélküled, aztán lassan tényleg
esni kezd.

Lázár Bence András (1989-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Major Petra: Csapongás

Hol szoktatom, hol szöktetem magam egy-egy gondolatomhoz. Major Petra (1983-)